Tulokset

SYR 2014 tulokset:

GPS-paikannuksen mukaan rasti numero 60 oli väärässä paikassa. Olemme erittäin pahoillamme virheestä ja siitä aiheutuneesta haitasta tapahtumaan osallistuneille!

Koska virheen vaikutuksia on mahdotonta tarkalleen arvioida, päädyimme siihen, että emme kirjoita tuloslistoja uusiksi,. Selvä on että kaikki joukkueet jotka rastilla kävivät kärsivät tuosta virheestä. Kahdelta joukkueelta jäi rasti leimaamatta. Kaikki  kahdeksan rastiympyrässä käynyttä joukkuetta menettivät aikaa etsiessään rastia. Tuon ajan menetyksen vaikutusta ei ole kovinkaan helppo määrittää. Jotkut ovat mahdollisesti joutuneet jättämään jonkun toisen rastin väliin, joku kenties myöhästynyt maalista.

GPS-seurannan mukaan rastiympyrässä kävivät:

8h sarja:

Team Pecos: Leimasi rastin, mutta menetti aikaa
Estonian ACE Adventure Team: Leimasi rastin, mutta menetti aikaa
Orange Team Hayabusa: Leimasi rastin, mutta menetti aikaa
Utelias kettu: Leimasi rastin, mutta menetti aikaa
Jussi ja Jouni: Leimasi rastin, mutta menetti aikaa
Nopsat: Ei leimannut ja menetti aikaa .

4h sarja
Marpet: Ei leimannut ja menetti aikaa
Vesilintu: Leimasi rastin, mutta menetti aikaa

Tapahtumassa oli mukana kaksi joukkuetta ilman GPS-paikanninta. Emme tiedä kävivätkö hei etsimässä rastia numero 60.

Yllä olevan listan avulla jokainen voi arvioida virheen vaikutusta omaan sijoitukseensa.

GPS-seurannan perusteella tapahtuman aikana on kuljettu tarpeettoman läheltä yksityisiä piha-alueita ja todennäköisesti jopa piha-alueilla. Tästä lähetämme huomautuksen siihen syyllistyneille.

HTML-tiedostotesti.html (4 kB)

Tervetuloa seikkailemaan somerolaisiin metsiin!

Somero Yö Rogaining järjestää 5.8.2023 Rogaining-harjoituksen Somerolla. Tapahtuman tiedot.

Tämän vuoden rogaining on poikkeuksellisesti päiväversio, joten 3 ja 6 tunnin sarjat lähtevät matkaan klo 12 lauantaina. Ilmoittautuminen tapahtuu Eventilla-järjestelmässä tästä linkistä. Muistathan ilmoittautua mukaan viimeistään 1.8.!

Tapahtumaohjeet

Lähtölista